آموزشگاه دما‌صنعت اقدام به راه‌انداری فروشگاهی در ساختمان خود به عنوان فروشگاه دماصنعت جهت تامین قطعات مورد نیاز برای همکاران در زمینه پکیج‌ شوفاژ دیواری، آبگرمکن و کولر گازی نموده است. از آنجایی که اکثر کارآموزان و همکاران در بازار با قطعات مختلفی سروکار خواهند داشت؛ کیفیت قطعات در ارائه خدمات‌دهی بسیار مهم کار است. ما سعی کردیم با تاسیس این فروشگاه، اول اینکه قطعات با کیفیت و قیمیت مناسب در اختیار دوستان قرار دهیم و دوم اینکه راهنمای خریدی هم برای همکاران عزیزمان که به تازگی وارد این کار می‌شوند باشیم.
تمامی پرسنلی که در مجموعه‌ی دما صنعت مشغول به کار هستند، از کارآموزان قدیم موسسه بودند و بصورت کلی تسلط کافی در زمینه‌ی فروش و یا تامین و استفاده از قطات رو دارند. به طور مثال اگر یکی از کار آموزان در مورد قطعه‌ای سوالی دارد یا با مشکل خاصی روبرو هست در زمان خرید قطعه، فروشنده و کارشناسان ما بصورت کاملا حرفه‌ای خریداران رو راهنمایی میکنند و قطعه‌ای رو که باید و مناسب کارشون هست رو بهشون پیشنهاد می‌کنند. سعی کردیم برای تامین این قطعات از شعبه‌ای که در استانبول داریم کمک بگیریم و قطعاتی که مخصوصا ساخت کشور ترکیه هست و عموما کیفیت خیلی بالاتری رو هم دارند را با قیمت فوق‌العاد مناسب در اختیار همکاران قرار بدهیم و قطعاتی رو هم بصورت کلی برای توزیع کنندگانی که بصورت عمده کار می‌کنند، ارائه می‌دهیم. و قطعاتی رو هم برای همکارانی که قصد خرید قطعه دارند را پیشنهاد خواهیم کرد. از اونجایی که در حال حاضر بحث نگهداشتن وجه نقد برای همکاران و مردم ایران خیلی مناسب نبوده، پیشنهاداتی داریم برای دوستان و عزیزانی که مشغول خدمات رسانی هستند، سرمایه گذاری خود را در زمینه تامین قطعات مصرفی خود داشته باشند، علاوه براینکه در زمان ارائه خدمات به مشتری با داشتن این قطعات می‌توانند کار رو بسرعت و سهولت پیش ببرند. از طرفی اگر افزایش قیمتی هم شامل قطعات بشود شامل سرمایه‌گذاری این دوستان هم خواهد شد. پس از اینکه در زمینه قطعات پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته‌ایم، وارد بحث تولید بعضی از قطعات شده‌ایم و قطعات مورد نیاز و با کیفیت خیلی خوبی رو هم مجموعه دماصنعت تولید کرده و در اختیار همکاران قرارداده است.
بسیاری از کارآموران، با مشکلاتی از قبیل، تامین ابزارالات و لوازم ارائه خدمت به مشتریان خوب مواجه بودند که این موضوع هم رفته رفته برای کارآموران مشکل‌ساز می‌شود، بطوری که روزهای متمادی سرگردان ابزارفروشی می‌شدند، که با پیشنهاد کارشناسان مجموعه بر آن شدیم تا در زمینه فروش ابزار مورد نیاز همکاران هم ورود کنیم. که مقداری ازاین ابزار را از ترکیه، و مقداری رو هم از تولیدکنندگان خوب ایرانی و یا خارجی تامین کردیم و در اختیار همکاران قراردادیم، بطوری که اگر کسی بخواد ابزار صفر تا صدش رودر زمینه آموزشی در این مجموعه با خودش داشته‌باشد می‌توانید از همین فروشگاه کامل تامین کنید، به عنوان مثال؛ شخصی که برای دوره آموزش پکیج شوفاژ دیواری مراجعه می‌کنند، در حین گذراندن دوره یا در اواخر دوره می‌تواند در طی چند ساعت، تمام ابزار مورد نیاز ارائه خدمات و اکثر قطعات مورد نیازش رو برای ارائه یک سرویس حرفه‌ای رو در دسترس خود داشته باشه، با حداقل هزینه و بهترین کیفیتی که در بازار وجود دارد، که بعضی از این ابزارها هم اصلا در بازار ایران نیستند و فقط مختص آموزشگاه دماصنعت شدند، بطوری که خیلی از همکاران اطلاع دارند که اگر آچار یا ابزار خاصی رو می‌خواهند فقط باید به فروشگاه آموزشگاه دماصنعت مراجعه کنند. این ویژگی‌ها باعث وجهه تمایز آموزشگاه دما صنعت با بقیه همکاران شده است.
همکارانی که با این مجموعه در ارتباط هستند و دوره‌هایی را که می‌گذرانند تا سالهای، سال با ما همکاری دارند و ارتباط هچنان وجود دارد. و هدف آموزشگاه دماصنعت هم این است که همکاران و دوستانی که وارد این عرصه می‌شوند گمراه نشوند و برای قطعاتی که خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند هزینه و سرمایه‌گذاری نکنند، بیشتر قطعات مناسب و با کیفیت رو همراه داشته باشند و حتی مدل ارائه‌ی خدمت هم مدل متفاوت‌تری نسبت به همکاران قدیمی باشد.